FAQ

Veelgestelde vragen zoals “Waarom een medewerkers onderzoek houden?” en alle andere vragen die vaak gesteld zijn.

Staat je vraag er niet bij? Stel je vraag gerust. Groei door te vragen!

Waarom een medewerkers onderzoek?

Betrokkenheid en bevlogenheid van medewerkers is belangrijk voor werkplezier, productiviteit, innovaties en een goede klant beleving. Daarom is het zinvol om betrokkenheid en bevlogenheid in kaart te brengen.

Lees er hier meer over | Eenvouding meten van medewerkerstredenheid

Waarom maandelijks?

Door een maandelijkse meeting ontstaat er een trend. Deze trend laat zien of je op de goede weg zit.

Lees er hier meer over | Waarom een frequent medewerkersonderzoek doen.

Over welke onderwerpen worden vragen gesteld?

Niet alle onderwerpen worden elke keer aan iedereen gevraagd anders zou de vragenlijst te lang zijn, maar de volgende onderwerpen kunnen aan bod komen. Bevlogenheid, Betrokkenheid, Werkstress, Ontwikkelmogelijkheden, Waardering, Erkenning, Communicatie en Informatievoorziening.

Lees er hier meer over en bekijk de tips | Tips over de onderwerken van het medewerkersonderzoek voor medewerkers

Kan ik vragen laten stellen over een zelfgekozen onderwerp?

Ja, en neem hierover wel even contact met ons op. Dan kunnen we je beter helpen.

Is het anoniem?
Is het beveiligde software?

Ja

Is mijn wachtwoord bekend bij Solkie?

Nee

Wie ziet de uitslag?

Ieder van zichzelf, management van zijn afdeling mits >5 of meer uitslagen bekend zijn en de directie ziet het totaal gemiddelde.

Wie is eigenaar van de data?

Solkie B.V.

Waar blijft de data?

Op de server van Solkie, in Duitsland en wij garanderen anonimiteit en gebruiken de data alleen voor onderzoeksdoeleinden.

Is het mobiel vriendelijk?

Ja de applicatie kan op elke apparaat dat verbonden is met internet en een browser heeft gebruikt worden.

Ik heb een contactformulier ingevuld/ een demoaccount aangevraagd, maar nog niets ontvangen?

Wanneer kan ik een e-mail verwachten: Binnen 24 uur moet je een mail hebben ontvangen. Controleer je spamfolder. Bekijk of je het juiste email hebt gebruikt. Mocht dit geen oplossing geven, stuur ons dan even een e-mailtje of probeer het nog een keertje.

Ervaar het zelf

Zelf Solkie een keertje uitproberen?