Team Solkie
Solkie B.V. bestaat door de inzet van veel mensen. Zij groeit door de feedback van haar klanten en de mensen uit het netwerk.
De klanten van Solkie groeien door de feedback van hun medewerkers. Voor iedereen geldt: Groei door te vragen!
Onderstaand de mensen die dagelijks Solkie tot een succes maken en deel uit maken van het team Solkie.
Niels Blokker
Co-Founder Solkie
Stephan Spies
Lead Developer
In de inmiddels bijna 20 jaar ondernemen heeft Stephen een ruime ervaring verworven op het gebied van Website- en (mobiele) App-ontwikkeling. Meestal vergezeld van New Business Development, Strategie-Ontwikkeling en Creatief / Innovatief ondernemen. Hij is Out-of-the-box-denkend, legt vervolgens verfrissende verbanden en is in staat nieuwe inzichten te delen.
Door zijn oneindige en snelle humorvolle manier van onderwerpen weten te nuanceren is het een zeer prettig mens. Wat inspirerend werkt naar anderen die met hem samenwerken
Jan-Willem La Fleur
Adviseur en Trainer
Ecco Vogels
Back-end developer
Ecco verzorgt de back-end van Solkie waardoor alles achter de schermen, soepel loopt. Hij houdt ervan om complexe problemen op te lossen via met name web-software en is bevlogen in het maken van sociale netwerken à la Facebook. Ecco geeft niet op, hij gaat door totdat er een oplossing is gevonden die naar ieders tevredenheid werkt
Naast de binnenstad van Amersfoort is hij gek met zijn katten Hij lacht veel en niet eens altijd om zijn eigen grapjes. Hij vindt het heerlijk om naar science fiction films te kijken.
Jeroen Verduin
3D Animator
Jeroen is onze 3D virtuoos. Vanuit CG-presentations maakt visualisaties, foto realistische impressies van architectuur, interior design, stands en allerlei presentaties. Hij maakt saaie dingen interessant en lelijke dingen mooi.
Jeroen gaat voor kwaliteit en altijd met een lach. Hij werkt vooral aan Stickman voor Solkie.
Stickman
Avatar van Solkie
Stickman is het gamification-element van Solkie. Elke maand gaat hij op pad en beleeft hij avonturen. Het is aan jou als invuller van het medewerkersonderzoek om te raden waar hij deze maand weer naar toe gaat.
Dit spelelement maakt het invullen van de vragenlijst leuker.
Zelfs zoveel leuker dat de response 15% tot 40% hoger ligt.